tiistai 18. kesäkuuta 2024

SUUTELUN KORKO

Robert Herrick(1591-1674)

      Bianca, anna
      minun maksaa velka
jonka olen sinulle velkaa suudelmasta
      jonka lainasit minulle,
      ja minä sinulle,
olen palauttava kymmenen tästä.
      Jos olet sanova      kymmenen ei ole korvaavatuota niin runsasta;      olen summan selvittävä,      vaikka se tulisimiljoonaan asti.
      Tällä, arvaan minä,      jolla onnestaon vähän kokemusta,      täytyy oikeutetusti      viimeisimpään ropoonantaa maksu nautinnostansa.
(Kissing UsuryHesperides, 1648.)


#RobertHerrick #EnglanninKirjallisuus #EnglanninRunous #EnglantilainenKirjallisuus #EnglantilainenRunous #Kirjallisuus #Käännöksiä Käännös #Käännös Käännöslyriikka #Käännöslyriikka #Käännösruno #Käännösrunoja #Käännösrunot Käännösrunous #Käännösrunous Lyriikka #Lyriikka Lyriikkaa #Lyriikkaa Runo #Runo Runoja #Runoja #Runokäännökset #Runokäännöksiä #Runokäännös #Runosuomennokset #Runosuomennoksia #Runosuomennos Runosuomennos Runot #Runot Runous #Runous #Runoutta #Runosuomennokset Runosuomennokset Suomennoksia #Suomennoksia #Suomennos Suomennos

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti